• ورود یا ثبت نام
  • رزرواسیون سریع و آسان!

    ثبت نام رایگان و دریافت بهترین تخفیف ها

    حساب کاربری جدید
    یا

    ورود

    امکان رزرو بیش از 900 ایرلاین
    شما وارد هوشمندترین سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما شده اید! در این سامانه قیمت های بلیط از کشورهای مختلف دنیا استعلام می شود و بهترین قیمت را در کمترین زمان ممکن به شما نمایش می دهد.
پرواز به jeffrey-eisen-edrkFOqYI-unsplash

  هزار و یک دلیل سفر به ونکوور

ونکوور با چشم اندازهای طبیعی که در خود دارد، به یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری دنیا شناخته شده است. خوب است بدانید که این کشور بعنوان پایتخت‌های گردشگری غذا در سطح بین المللی معروف می باشد. از این رو دلایل زیادی برای سفر به کانادا می توان یافت که نام بردن هزار و یک دلیل سفر به ونکوور شما را تعجب زده می کند. برای مثال جاذبه‌های هنری و فرهنگی ونکوور کانادا گردشگران را می فریبد تا به دنبال پرواز ونکوور و بلیط هواپیما به کانادا باشند. با تمام این تفاسیر متوجه شده اید که سفر به ونکوور را در لیست تعطیلات پیش رو قرار بدهید. ارمغان آفاق ایرانیان در کنار گردشگران و مسافرانی است که عاشق سفر و گردش هستند.

آب هوای ونکوور

ونکوور دارای آب و هوای معتدل است. میانگین حداکثر دما در گرم‌ترین ماه به ۲۲ و میانگین حداقل هوا در سردترین ماه به ۵ درجه می‌رسد و به دلیل اینکه شهری ساحلی است، تابستانی گرم و كاملا خشک و زمستانی با هوای ملايم و ابری دارد. ونکوور از جمله شهرهای مرطوب و مه‌آلود کانادا به شمار می‌آید.

جاذبه‌های گردشگری ونکوور

  گالری هنر ونکوور
  آکواریوم ونکوور
  پاغ دکتر سان یات سن
  پارک کوئین الیزابت
  کوهستان گروس
  پل معلق
  پارک استنلی

راهنمای کامل خرید اینترنتی پرواز ونکوور از ارمغان آفاق ایرانیان

  چگونه پرواز ونکوور رزرو کنم؟

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط هواپیما ونکوور در قسمت جستجوی پرواز خارجی، ابتدا نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت ونکوور یا بلیط رفت ونکوور) را انتخاب کنید و سپس مبداء، مقصد، تاریخ سفر، کلاس پروازی، تعداد مسافران و … را تعیین نمایید؛ با کلیک بر روی دکمه جستجو، لیست پروازهای ونکوور نمایش داده می‌شود.
***توجه داشته باشید که برای انتخاب شهر مبداء و مقصد کافی است که سه حرف فارسی یا انگلیسی را تایپ نمایید تا لیست شهرهای ونکوور نمایش داده شود و سپس مسیر خود را انتخاب نمایید***

  رزرو بلیط ونکوور

در نتایج جستجو "بلیط هواپیما ونکوور" بر اساس شرایطی که شما انتخاب کردید، لیست بلیط‌های ونکوور طبق ارزانترین قیمت‌ بلیط هواپیما نمایش داده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز ونکوور که شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت و ورود، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی رزرو پرواز ونکوور مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. با کلیک دکمه رزرو بلیط هواپیما و تایید پرواز ونکوور به گام بعدی ثبت مسافران پرواز ونکوور منتقل می‌شوید.
در صورتی که به دنبال بلیط ارزان قیمت ونکوور هستید و یا دل‌تان می‌خواهد با ایرلاین خاصی و یا ساعت خاصی پرواز داشته باشید، با استفاده از فیلترهای سمت راست به راحتی می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس تعداد توقف‌ها، خطوط هوایی، قیمت بلیط، زمان پرواز و فرودگاه‌ها سفارشی نمایید. برای تغییر تاریخ پرواز می‌توانید از جستجوی مجدد در پنل سمت راست استفاده نمایید.

ویژگی‌های خرید بلیط ونکوور در ارمغان آفاق ایرانیان

بلیط هواپیما تهران ونکوور کویت ایرویز

شرکت ملی هواپیمایی کویت، کویت ایرویز نام دارد. مقر اصلی کویت ایرویز فرودگاه بین المللی کویت است. پروازهای منظم ایرلاین کویت ایرویز مورد زبانزد مسافران و گردشگران قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید به کشورهای خاورمیانه، هند، آسیای جنوب شرقی، اروپا و آمریکای شمالی سفری مفرح و بدون دردسر داشته باشید. از همین رو، مهمانداران پروازهای ایرلاین کویت ایرویز دارای تجربه‌های بخصوصی در ارتباط با مسافران خود هستند. خوب است بدانید که هواپیمایی کویت ایرویز به تنهایی پروازهای تهران را در ایران ارائه می دهد. خوشبختانه آژانس هواپیمایی ارمغان آفاق ایرانیان توانسته است همسفر هر سفر شما باشد و امکان رزرو آنلاین پرواز تهران به ونکوور را برای شما عریزان فراهم نماید.

  امکان خرید خدمات وِیژه به همراه بلیط ونکوور

به همراه بلیط هواپیما می‌توانید خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا و خدمات تشریفات فرودگاهی را خریداری نمایید.

  فرودگاه‌های ونکوور

لیست فرودگاه‌های ونکوور در سمت راست اطلاعات بلیط نمایش داده می‌شوند، در صورتی که برای سفر به ونکوور، فرودگاه برای شما مهم است می‌توانید با استفاده از فیلترینگ، فرودگاه مدنظر خود را انتخاب نمایید.

  فرودگاه بین‌المللی ونکوور
  فرودگاه بین‌المللی Abbotsford
  فرودگاه Vancouver Harbour Water
  فرودگاهBoundary Bay

  امکان رزرو بلیط ارزان قیمت ونکوور ممکن است؟

قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

اگر می‌خواهید بلیط ونکوور را از ایرلاین خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین مدنظر خود را انتخاب کنید.

  ایرلاین‌های پرواز تهران به ونکوور

هنگای که تصمیم می گیرید تا به کانادا سفر کنید، پیش از شروع سفرتان، به دنبال "بلیط ونکوور" هستید و می خواهید که ارزانترین بلیط هواپیما به ونکوور را رزرو کنید. اما نمی دانید که بهترین ایرلاین ارائه دهنده پرواز تهران به ونکوور برای سفر به کانادا کدام است. ارمغان آفاق ایرانیان همراه شما است تا اطلاعات بهترین ایرلاین ارائه دهنده پروازهای ونکوور را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور لوفت هانزا

یکی از بزرگترین و گسترده ترین ایرلاین‌های قاره اروپا و کشور آلمان، هواپیمایی لوفت هانزا می باشد. ایرلاین لوفت هانزا دارای بیشترین سابقه حمل مسافر در اروپا است. گفتنی است که ناوگان‌های هواپیمایی این ایرلاین، بیشترین تعداد پرواز در اروپا را به خود اختصاص داده است. سابقه فعالیت ایرلاین لوفت هانزا در بین ایرلاین‌های قاره اروپا از همه بیشتر است و 100 سال است که فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه پرواز خارجی به مسافران ارائه می دهد. اگر دوست دارید تا با قدرتمند ترین ایرلاین به کانادا سفر کنید، پرواز تهران ونکوور لوفت هانزا را بصورت اینترنتی رزرو کنید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور ترکیش

هواپیمایی ترکیش بعنوان شرکت هواپیمایی رسمی ترکیه در سال 1993 افتتاح گردید. نخستین پرواز این هواپیما در سال 1974 از مبدا آنکارا به سمت آتن و با توقف در استانبول صورت پذیرفت. خوب است بدانید که ایرلاین ترکیش دارای بیش از 200 پرواز در سطح بین المللی و جهانی است. قدمت هواپیمایی ترکیش دلیل‌های "رزرو بلیط هواپیما تهران ونکوور ترکیش" را دو چندان می کند.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور ایر کانادا

یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ارائه دهنده پرواز تهران به ونکوور همین هواپیمایی ایر کانادا است. هواپیمایی ایر کانادا در 182 نقطه جهان پروازهای رفت و برگشت دارد. نخستین سال تاسیس هواپیمایی ایر کانادا به سال 1936 باز می گردد. اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایر کانادا در سال 1937 صورت گرفت.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور وست جت

دومین شرکت هواپیمایی بزرگ کانادا، هواپیمایی وست جت است. افرادی که بارها به ونکوور سفر کرده اند، می دانند که شرکت هواپیمایی وست جت با پروازهای ارزان قیمت خود در جهان معروف شده است. همچنین این ایرلاین دارای مجهز ترین و مدرن ترین ناوگان‌های هواپیمایی است. پایگاه اصلی ایرلاین وست جت در دوحه می باشد.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور امارات ایرلاین

شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین در سال 1985 افتتاح گردید و مرکز اصلی آن، فرودگاه بین المللی کشور دبی می باشد. شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین در رتبه نخست جایگاه بزرگ ترین ناوگان خاورمیانه قرار دارد که باعث شده است موج عظیمی از گردشگران و دوست داران سفر، برای رزرو پرواز ونکوور این ایرلاین را انتخاب نمایند.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور فلای دبی

شاید در ابتدای تاسیس هواپیمایی فلای دبی ایرلاین ارزان قیمتی برای راه اندازی آن، بکار گرفته شد؛ اما امروزه شرکت هواپیمایی فلای دبی در جایگاه خوبی برای ارائه پروازهای ونکوور قرار دارد. همچنین قیمت بلیط‌های رفت کانادا با ایرلاین فلای دبی برای شما عزیزان مقرون‌به‌صرفه است. در حال حاضر، هواپیمایی فلای دبی به بیش از 90 نقطه در آسیا، آفریقا و آمریکا پروازهای بین المللی دارد. شما می توانید از شرکت هواپیمایی ارمغان آفاق ایرانیان پرواز تهران به ونکوور را با کمترین قیمت رزرو کنید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور قطر ایرویز

اگر به دنبال ایرلاینی هستید که مدرن ترین تجهیزات بین المللی را در پروازهای ونکوور به مسافران و گردشگران خود ارائه بدهد، پروازهای ایرلاین قطر ایرویز را برای رزرو بلیط هواپیما به ونکوور پیشنهاد می کنیم. پایگاه اصلی هواپیمایی قطر ایرویز دوحه است. برای اینکه یک سفر به یادماندنی و خاطره انگیز را با ارمغان آفاق ایرانیان تجربه کنید، می بایست نسبت به شهر و کشور مقصد خود و همچنین نوع ایرلاین‌های ارائه دهنده پرواز خارجی اطمینان کافی حاصل فرمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور هواپیمایی چین

ایرلاین‌های بسیار بزرگی در سراسر جهان در حال فعالیت و ارائه پروازهای خارجی و داخلی هستند. هواپیمایی چین یکی از گسترده ترین و ابر قدرتمند ترین ایرلاین‌هایی است که در سال 1988 شروع به فعالیت کرد. دفتر اصلی این ایرلاین خارجی در شهر گوانجو چین قرار دارد. هواپیمایی چین یا چاینا ساترن ایرلاین هم اکنون در 200 مقصد دارای پرواز خارجی است. سنگاپور، توکیو، پاریس، بالی، مسکو، دبی، بانکوک، استانبول، ونکوور، بوستون، لس آنجلس، سیدنی، ملبورن از مقصدهای چاینا ساترن ایرلاین می باشد. خوب است بدانید که این ایرلاین ارائه دهنده پروازهای تهران در کشورمان نیز می باشد. خوشبختانه ارمغان آفاق ایرانیان این امکان را بر ای شما فراهم کرده است تا به آسانی به پرواز ونکوور با هواپیمایی چین را رزرو نمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور بریتیش ایرویز

شرکت هواپیمایی بریتیش در سال 1974 در بریتانیا تاسیس شد. وسعت بریتیش ایرویز در بریتانیا رتبه نخست را از آن خود کرده است. هواپیمایی بریتیش ایرویز از لحاظ تعداد مسافرهایی که حمل و نقل کرده است، بعد از هواپیمایی ایزی جت در رتبه دوم قرار دارد. گفتنی است که جایگاه دومین خط هوایی گسترده در اروپا به بریتیش ایرویز می رسد. هواپیمایی بریتیش ایرویز به بیش از 600 نقطه در سراسر جهان پروازهای با کیفیت ارائه می دهد. خوب است بدانید که بریتیش ایرویز در خطور هوایی کشورمان نیز درحال فعالیت است. از همین رو می توانید بلیط هواپیما ونکوور بهترین ساعت پروازی کانادا را با مقایسه قیمت پروازهای ونکوور مقایسه کنید و به راحتی بلیط هواپیما خود را خریداری نمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور آمریکن ایرلاینز

شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز در سال 1930 افتتاح گردید. این شرکت هواپیمایی جایگاه نخست را در بین شرکت‌های هواپیمایی کشور کانادا کسب کرده است. بیش از 964 هواپیمای مسافربری مجهز و مدرن در این ایرلاین در حال فعالیت هستند. فرودگاه مرکز هواپیمایی آمریکن ایرلاینز ، فرودگاه شارلوت داگلاس می باشد. هم اکنون شما می توانید با هواپیمایی آمریکن ایرلاینز به بیش از 344 نقطه مختلف در دنیا سفر کنید و بهترین ساعت پرواز ونکوور را اینترنتی رزرو کنید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور عمان ایر

ایرلاین عمان ایر در سال 1993 تاسیس شد. شهر مسقط در عمان بعنوان دفتر مرکزی هواپیمایی عمان ایر می باشد. فرودگاه بین المللی مسقط بعنوان قطب اصلی عمان ایر در نظر گرفته شده است. سپس فرودگاه صلاله دومین قطب این شرکت هواپیمایی می باشد. خوب است بدانید هواپیمایی عمان یکی از اعضای سازمان حمل و نقل هوایی عرب می باشد. همچنین در سال 1998 هواپیمایی عمان ایر در انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی پذیرفته شد. از همین رو شما عزیزان می توانید پرواز تهران به ونکوور را در کمترین زمان و بصورت آنلاین خریداری نمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور فین ایر

وبسایت رزرو پرواز خارجی ارمغان آفاق ایرانیان امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما ونکوور را برای شما عزیزان فراهم کرده است. رتبه پنجم قدیمی ترین خطوط هوایی جهان به هواپیمایی فین ایر تعلق می گیرد. هواپیمایی فین ایر در کشور فنلاند بعنوان بزرگترین هواپیمایی شناخته می شود. شرکت فین ایر در سال 1923 شروع به فعالیت‌های پروازی خود کرد. در حال حاضر روزانه به 60 شهر بزرگ در اروپا آماده ارائه پروازهای خارجی با بهترین ساعت پروازی است. اگر به دنبال رزرو بلیط هواپیما ونکوور با قدیمی ترین خطوط هوایی جهان هستید، ایرلاین فین ایر را انتخاب نمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور ایر فرانس

اگر به دنبال ایرلاین قدرتمندی برای رزرو بلیط هواپیما ونکوور هستید، پروازهای هواپیمایی ایر فرانس برای شما گزینه عالی هستند. این ایرلاین در سال 2004 با ادغام دو شرکت هواپیمایی کی ال ام و ایر فرانس-کی ال ام تشکیل شد. مرکز اصلی این هواپیما شارل دوگل پاریس می باشد و اکثر پروازهای این ایرلاین به مقصدهای اروپایی بین المللی انجام می شود. ایر فرانس در حال حاضر بسیاری از ایرلاین‌های کوچکتر را پشتیبانی می کند. جون ایرلاین یکی از ایرلاین‌های کوچک زیر مجموعه ایر فرانس می باشد. شما می توانید ارزانترین پرواز ونکوور را از ایر فرانس در وبسایت ارمغان آفاق ایرانیان خرید نمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور کویت ایرویز

شرکت ملی هواپیمایی کویت، کویت ایرویز نام دارد. مقر اصلی کویت ایرویز فرودگاه بین المللی کویت است. پروازهای منظم ایرلاین کویت ایرویز مورد زبانزد مسافران و گردشگران قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید به کشورهای خاورمیانه، هند، آسیای جنوب شرقی، اروپا و آمریکای شمالی سفری مفرح و بدون دردسر داشته باشید. از همین رو، مهمانداران پروازهای ایرلاین کویت ایرویز دارای تجربه‌های بخصوصی در ارتباط با مسافران خود هستند. خوب است بدانید که هواپیمایی کویت ایرویز به تنهایی پروازهای تهران را در ایران ارائه می دهد. خوشبختانه آژانس هواپیمایی ارمغان آفاق ایرانیان توانسته است همسفر هر سفر شما باشد و امکان رزرو آنلاین پرواز تهران به ونکوور را برای شما عزیزان فراهم نماید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور ایر ایندیا

کشور هند دارای شرکت هواپیمایی ایر ایندیا است. ایر ایندیا دارای لوگوی قرمزی است که نشان دهنده این هواپیمایی است. گفتنی است که ایر ایندیا در قاره هند در جایگاه بزرگترین و قدرتمند ترین شرکت‌های هواپیمایی قاره هند قرار دارد. از همین رو، مسئولیت جابه‌جایی بسیاری از مسافران و گردشگران بر عهده این شرکت بزرگ هواپیمایی است. سال 1953 اولین سال آغاز فعالیت‌های هواپیمایی ایر ایندیا می باشد. ارمغان آفاق ایرانیان پروازهای ونکوور ایر ایندیا را به شما عزیزان ارائه می دهد که شمات می توانید طبق فیلترهایی که خودتان مشخص می کنید، بهترین پرواز ونکوور را اینترتی رزرو نمایید.

  بلیط هواپیما تهران ونکوور ایرفلوت

بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور روسیه هواپیمایی ایرفلوت می باشد. هواپیمایی ایرفلوت از قدیمی ترین ایرلاین‌های جهان است که در ردیف شرکت‌های نیمه خصوصی کشور روسیه قرار دارد. پیش از سفر به کانادا با پرواز تهران ونکوور ایرفلوت خوب است بدانید که این ایرلاین به 130 نقطه از سراسر دنیا پروازهای با کیفیتی را ارائه می دهد. ارمغان آفاق ایرانیان همسفر هر سفر شما است.

رستوران‎‌های ونکوور

  رستوران آنالنا
  رستوران لا بوتگا
  کافه آب آبی
  رستوران پیدجین
  رستوران تاوولا

حمل و نقل ونکوور

ونکوور دارای سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته‌ای شامل اتوبوس، ترن هوایی و خطوط کشتی‌رانی (اتوبوس دریایی و قایق) می‌‌باشد. ترن هوایی این شهر دارای ۳ خط به نام‌های اکسپو، میلنیوم و کانادا می‌باشد.

مراکز خرید ونکوور

در ونکوور مراکز خرید متنوع و متعددی با برندهای تجاری شناخته شده‌ای وجود دارد.

  مرکز خرید پارک رویال
  بازار برنت وود
  مرکز خرید پسیفیک سنتر
  بازار کریستال