• ورود یا ثبت نام
  • رزرواسیون سریع و آسان!

    ثبت نام رایگان و دریافت بهترین تخفیف ها

    حساب کاربری جدید
    یا

    ورود

    امکان رزرو بیش از 900 ایرلاین
    شما وارد هوشمندترین سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما شده اید! در این سامانه قیمت های بلیط از کشورهای مختلف دنیا استعلام می شود و بهترین قیمت را در کمترین زمان ممکن به شما نمایش می دهد.
اتاق اول

پرواز به شهر کوالالامپور

هتل های کوالالامپور

دیگر نگران رزرو هتل نباشید، برای سفر به هر نقطه‌ای از دنیا می‌توانید هتل دلخواهتان را به راحتی و به صورت ریالی از رزرواسیون «آبنوس گشت تهران» انتخاب نمایید. سیستم رزرو آنلاین هتل شرکت آبنوس گشت امکان رزرو هرگونه هتل از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا تا کلبه‌های کوهستانی، روستایی و مهمانسرای کوچک را فراهم آورده است.
در زیر لیستی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هتل‌ های کوالالامپور نمایش داده شده است. برای مشاهده لیست کامل هتل‌ های کوالالامپور و آگاهی از آخرین قیمت رزرو هتل کوالالامپور، پس از مشخص کردن تاریخ سفر و مقصد بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

سفر به کوالالامپور

کوالالامپور (Kuala Lumpur) بزرگترین شهر و پایتخت كشور مالزی به حساب می‌آید که مستقیما زیر نظر دولت اداره می‌شود. این شهر و مناطق اطراف آن در ایالت سلانگور در امتداد ساحل غربی شبه جزیره مالزی می‌باشد. شهر کوالالامپور در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است و کوه اطراف آن به جز قسمت شرقی را احاطه کرده است به همین علت به کوالالامپور و مناطق مجاور آن «كلانگ» به معنی «دره» و از طرفی به دلیل اسقرار این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های کلانگ و گمباک به آن «شهر گل‌آلود» نیز می‌گویند. کوالالامپور به‌عنوان یک شهر چند ملیتی؛ مالزیایی‌ها، چینی‌ها و هندوها نژادهای اصلی این كشور شناخته شده‌اند و این تنوع قومی، نژادی و ملیتی آداب مختلف فرهنگی، اعتقادات مذهبی، غذا و معماری شهر را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

سکونت در شهر کوالالامپور از سال ۱۸۵۷ آغاز شده است که در آن زمان «رجا عبدالله» یکی از اعضای خانواده سلطنتی «سلانگور» برای تجارت قلع در این ناحیه یک منطقه تجاری ایجاد کرد. پس از آن کارگران چینی وارد این منطقه شدند تا در معدن شروع به استخراج قلع کنند. پس از آن شرکت‌های بسیاری از نقاط مختلف جهان برای تجارت قلع وارد این منطقه شدند و این شهر به یکی از مراکز مهم تجاری منطقه تبدیل شد. کوالالامپور تا سال ۱۹۴۱ زیر نظارت دولت بریتانیا بود و در سال ۱۹۴۲ به تصرف ژاپنی‌ها درآمد. این اشغال تا سال ۱۹۴۵ به طول انجامید و بعد از جنگ جهانی دوم دوباره بریتانیا این منطقه را تصرف کرد. سال ۱۹۵۷ با خروج بریتانیا از کوالالامپور، اولین بار پرچم «اهل مالهبه» علامت استقلال کشور از حاکمیت بریتانیا در این شهر برافراشته شد و در سال ۱۹۷۲ میلادی به‌عنوان پایتخت و در سال ۱۹۷۴ به‌عنوان شهر حکومتی کشور مالزی انتخاب گردید.


آب و هوای کوالالامپور

کوالالامپور دارای آب و هوایی استوایی و گرمسیری است و با دمایی بین ۲۲ تا ۳۳ درجه سانتیگراد، آب و هوایی گرم و ملایم را برای مردم این شهر به وجود می‌آورد. با توجه به کوهستانی بودن این شهر، باید در هر زمان از سال آمادگی و انتظار بارش باران را داشت.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور

کوالالامپور دارای آب و هوای گرم و بهترین ماه برای سفر به کوالالامپور، اواسط ماه ژانویه و فوریه که خشک‌ترین ماه‌های سال در این شهر است، می‌باشد. در این زمان معمولا درجه حرارت هوا کاهش پیدا می‌کند و هوا خنک‌تر و رطوبت کمتر می‌شود. یکی از خشک‌ترین دوره‌های سال بین ماه‌های ژوئن تا آگوست است. کوالالامپور شهری مرطوب است و در ماه‌های مرطوب سال رطوبت هوا تا ۹۰% هم می‌رسد. معمولا رطوبت هوای صبح بیشتر از ساعات دیگر روز است و عصرها این میزان کاهش پیدا می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور

کوالالامپور تلفیقی از سنت قدیمی و بافت مدرن شهری و ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی، چینی و هندی است. در کنار ساختمان‌هایی با قدمت صدساله می‌توان آسمان خراش‌های مدرن را نیز مشاهده نمود. این شهر یکی از دیدنی‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود. موزه هنر‌های اسلامی، محله چینی‌ها، روستای فرانسوی، پارک دریاچه و برج‌های دوقلوی پتروناس از جمله جاذبه‌های بسیار زیبای این شهر هستند. دیگر مکان‌های دیدنی کوالالامپور که می‌توان از دیدن آنها نیز لذت برد عبارتند از:

  مناره کوالالامپور
  آکواریوم KLCC
  پارک آبی سان‌وِی
  موزه ملی
  مسجد نگارا
  غار میمون‌ها

راهنمای رزرو هتل

  جستجوی هتل

در فرم جستجو اطلاعات شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها و تعداد مسافران را وارد نموده و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتل‌ها به شما نمایش داده شود.
با انتخاب هتل موردنظر و تعداد اتاق می‌توانید مشخص نمایید که در هر اتاق چند مسافر اقامت خواهند داشت. برای مثال در اتاق اول ۲ بزرگسال و یک کودک چهار ساله و در اتاق دوم ۳ بزرگسال و دو کودک، اولی سه ساله و دومی نوزاد.

  رزرو هتل

در نتایج جستجو، لیست هتل‌ های کوالالامپور به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب از هتل ارزان قیمت نمایش داده می‌شود.
پس از انتخاب هتل، دکمه رزرو را انتخاب نمایید تا اتاق‌های موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مدنظر مجدد دکمه رزرو را بزنید تا به مرحله ثبت مسافران بروید.
نمایش قیمت اتاق‌های رزرو شده، مجموع قیمت برای کل مسافران و تمام مدت اقامت می‌باشد؛ همچنین در هر هتل اتاق(های) متناسب با تعداد مسافران نمایش داده می‌شود و شما با امکان Change Room می‌توانید نسبت به تغییر اتاق اقدام نمایید.
با استفاده از منو فیلترهای سمت راست می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس نوع هتل، درجه هتل، منطقه، قیمت هتل و امکانات هتل فیلتر کنید تا به سرعت هتل مدنظر خود را بیابید. اگر هتل خاصی موردنظر شما است می‌توانید با تایپ نام هتل، اتاق‌های موجود آن را مشاهده نمایید.

برخی ویژگی‌های رزرو هتل کوالالامپور در ارمغان آفاق ایرانیان

  امکان رزرو هتل کوالالامپور به همراه خدمات دلخواه

شما می‌توانید همزمان با رزرو هتل کوالالامپور خدماتی مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و ... را بر حسب نیاز و تمایل خود خریداری نمایید.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های کوالالامپور

امکان مشاهده جزئیات هر یک از هتل‌ های کوالالامپور به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی به همراه لیست اتاق‌های موجود فراهم گردیده است.

  گارانتی بهترین قیمت رزرو هتل کوالالامپور

ما به شما تضمین بهترین قیمت رزرو هتل کوالالامپور را می‌دهیم، پس از جستجو، لیست هتل‌ های کوالالامپور از هتل ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  صدور آنی واچر هتل

وجود بیش از 450,000 هتل این امکان را به شما می‌دهد که هتل دلخواهتان را به راحتی و در کوتاهترین زمان به صورت آنلاین خریداری نمایید و پس از اتمام مراحل ثبت رزرو، واچر هتل را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

رستوران‌های کوالالامپور

شهر کوالالامپور به علت وجود فرهنگ‌های مختلف دارای رستوران‌های زیادی از شهرهای مختلف است که می‌توانید در این رستوران‌ها از طعم انواع و اقسام غذاهای شرقی و غربی لذت ببرید.

  رستوران Nobu KL
  رستوران Troika Sky Dining
  رستوران Thirty8
  رستوران enak
  رستوران frangipani
  رستوران Marini’s On 57
  رستوران Bijan

حمل و نقل کوالالامپور

در شهر کوالالامپور وسایل حمل و نقل عمومی و ترمینال‌های مسافربری متعددی برای آسایش مسافران و گردشگران وجود دارد.

  تاکسی

حمل و نقل با تاکسی در شهر کوالالامپور ارزان، سریع و قابل اطمینان‌تر است. مسافران و گردشگران در تمام ساعات شبانه روز می‌توانند به تاکسی‌ها دسترسی داشته باشند. رانندگان شهر کوالالامپور عموما هرجا که احساس کنند مناسب است ماشین را متوقف خواهند کرد پس نباید انتظار داشت مانند سایر شهرها دقیقا در محل مورد نظر مسافر توقف کنند.

  اتوبوس

اتوبوس‌های شهر کوالالامپور بطور منظم به ایستگاه اصلی اتوبوس «Puduraya» در نزدیکی محله چینی‌ها، رفت و آمد می‌کنند. سفر به اطراف کوالالامپور با اتوبوس‌هایی که دارای سیستم تهویه هوا هستند، در ساعات شلوغ این شهر ارزان‌تر و آسان‌تر است.

  مونوریل

مونوریل؛ واژه‌ای که از سال ۱۸۹۵ از ترکیب دو واژه Mono به معنای «تَک» و Rail به معنی «خط» تشکیل شده است، یک سیستم مدرن حمل و نقل عمومی و «تک‌ریل» است که به‌ عنوان ریل برای عبور واگن‌های مسافربری یا باری استفاده می‌گردد.

مراکز خرید کوالالامپور

در سال‌های اخیر، کوالالامپور به یک مرکز خرید مهم تبدیل شده است، فروشگاه‌های خیابانی، بزرگ و مراكز تجاری بسیاری در این شهر خواهید یافت که با قیمت‌های مناسب و حراج‌های بزرگ همراه هستند.

  مرکز خرید Pavilion
  مرکز خرید بزرگ Mid Valley
  بازار خرید IKEA
  مرکز تجاری One Utama
  بازار خوراکی Chow Kit
  بازار Malam